Mistä johtuu, että kun lähtee kauppaan ostamaan joululahjoja, niin päätyykin ostamaan vain itselleen kaikkea? Olenhan minä tietenkin lahjojen arvoinen, mutta pakkoko mun on aina ostaa vaan itelleni?! =D

 Äskenkin kävin ruokatunnilla pikaisesti parissa kaupassa. Oli valmiina jo suunnitelma, että haen sen lahjan ja sen lahjan... no, mitenkäs kävikään? Pussissa on itselleni kaikenlaista askartelutavaraa ja jotain hyvää (ettei tartte askarrella tyhjin suin...). Lahjat jäi taas ostamatta... Itse asiassa toista suunnittelemaani lahjaa ei ollut enää saatavilla, joten se edes pienenä selityksenä =)

Viime sunnuntaina kävin porukoitten kanssa Kärkkäisellä ostoksilla. Sain tuolloin ostettua kuitenkin kaksi lahjaa, mutta muut tavarat pussissa olivat itselleni. Ja kiertäessäni kaupassa huokailin koko ajan, että "tuon mä haluaisin" ja "tuoki sopisi mulle"... Pakko myöntää, että olen shoppaholic =D

Perjantaina mulla on vapaapäivä töistä ja sillon tarkoituksena on taas suunnata kauppoihin joululahjaostoksille. Ja perjantaina onnistun myös lahjojen ostamisessa! Pakko! =D