Tiukille meni eilen töiden kanssa, mutta ehdin juuri ja juuri kyytiin, jotta pääsin Eskolan kesäteatterin ensi-iltaan mukaan. Tyypilliseen Eskolan tapaan näytelmässä oli oiva annos huumoria mukana, joten nauraa sai välillä liikaakin. Tosin tämän vuoden teos Sata hehtaaria taivasta ei mielestäni ollut niin hyvä kuin viime vuotinen Osuuskaupan Maria, mutta kyllä tämä harrastajateatterin tekeleeksi oli hyvä.

1694994.jpg

Kävin sitten tosiaan viikonloppuna hieromassa cavalieri-herra Ransua sekä afgaani Pekua. Piti aloittaa Ransusta, koska täytyy myöntää, että mua melkeen hirvitti Pekun hierominen kun sitä karvaa oli niin mielettömästi! No, Ransu ainakin nautti ihan kympillä, ja välillä se jopa torkahteli, joten oli aivan täydellinen hierottava.

Pekun karva tosiaankin lopulta vain hämäs mua. Kun aloin hommiin enkä tuijottanut sitä mieletöntä turkkia, niin hieronta eteni sujuvasti. Peku oli eka kertaa elämässään hierottavana eikä lainkaan pistänyt pahitteeksi toimenpidettä. Tosin 2-vuotiaan uroksen nuoruudeninnolla oli välillä valmiina jo jatkamaan matkaansa kun lelukin oli niin houkuttelevan lähellä. Mutta Pekunkin sain hierottua, joten eiköhän se tästä =)

Perjantaina onkin sitten seuraava lähiopetusjakso koululla, mutta tällä kerralla paneudutaankin kasvilääkintään ja homeopatiaan. Saadaan kuulemma ohjeet ja neuvot miten tehdä omia uutteita... Mielenkiintoista... Mun bilsan numero koulussa oli tosin todella surkea, joten jo nyt naurattaa ajatus, että mun pitää mennä metsään ja niityille poimimaan kasveja =) Täytynee hankkia joku kasvikirja, jonka saan otettua mukaan, jotta löydän oikeat kasvit... Siinä sitten onkin näky kun kirja kädessä hiippailen niityillä... =D

Huomenna on viimeinen työpäivä ja sitten alkaa odotettu kesäloma!!!!! Töihin tarttee palata vasta 18.8, joten enköhän mä ehdi jossain välissä hieman rentoutuakin. Tosin hierontojen lisäksi pitäisi maalata talo, joten en mä ihan vaan terassille pääse makoilemaan...Niin ja luvassa on ainakin pari shoppailupäivää Riikan kanssa ja asuntomessuillakin pitää käydä sekä Tuurissa shoppailemassa =) Blogia en loman aikana ihan joka toinen päivä päivitä, sillä pyrin välttämään koneen aukaisemista, mutta kyllä mä aina sillon tällön laitan jotain viestiä...