Ja otsikko viittaa suoraan olympialaisiin... Oon katsellu kisoja joka ilta ja yö, mutta vähiin on jääneet ilonaiheet. Onneksi sentään symppis-Peetu otti mitalin, jottei suomalaisten tartte tulla ihan tyhjin käsin kotiin. Tosin mä uskon vieläkin, että Poutiainen ja naisten lätkäjoukkue ottaa mitalin, joten eiköhän joku muukin tule kotiin mitali kaulassa.

Harmittaa aivan mielettömästi Janne Ahosen puolesta... Olympialaiset ei tosiaankaan ole kuningaskotkan juttu, valitettavasti... Ja naishiihtäjätkin... Mä kun kuvittelin Aikku Saarisen olevan kisojen kuningatar, mutta eipä tainnut olla. Onhan Aikulla vielä mahdollisuus mitaliin, mutta... pessimisti ei enää jaksa odottaa sitä...

Pakkanenkin jatkaa paukkumistaan. Tänä aamuna oli taas -24,5 astetta, ja olisin kyllä mieluusti jäänyt kotiin peittojen alle. No, kunhan jaksan reilun viikon vielä, niin sitten alkaa talviloma kera muutaman rästivapaan. Eli ensi viikon torstaina alkaa vapaat. Toivottavasti silloin on ihanat kelit, jotta päästään Arskan kanssa lenkkeileen ihanassa ilmassa. Nyt neitiä ei ole huvittanut lenkkeily lainkaan, vaikka takki onkin ollut päällä.

Arska saa mielettömiä hepuleita pihalla, kun tassunpohjiin ottaa kylmää. Hepulin saadessaan se spurttailee minuutin ajan, ja sitte juoksee ovelle ja haluaa sisälle...

Mun harmiksi se kehäsihteerikoulutuskin peruttiin... olin ainoa osallistuja, joten eivät halunneet pitää mulle erikoisopetusta =( Nyt pitää sitten odottaa, että seuraava koulutus alkaisi jossain lähistöllä.

Mä olin jo ihan innoissani suunnitellut, että pääsisin Vaasan näyttelyyn jo harjoittelemaan, mutta ei sitten. Pitää lähteä Vaasaan vaan turistiksi. Ekana tarkoitus oli ilmoittaa Arska sinne, mutta taidan jättää väliin. Alueella on niin mielettömästi kennelyskää liikkeellä, etten tahdo altistaa Arskaa sille vain sinisen nauhan toivossa... Osallistutaan sitten kesällä johonkin ulkonäyttelyyn kannatuksen vuoksi... =)