Olipas sopiva keikka mulla tänään. Istuin puolitoista tuntia kuuntelemassa psykologia, joka puhui työssä jaksamisesta. Tuntui aivan siltä kuin hän olisi mulle vaan puhunu... koko ajan työ tuntui raskaammalta ja uuvuttavammalta. Kunnes psykologi totesi, että otappa tilanne haltuusi! Mun pitäisi sanoa pomolle, että nyt ei enää jaksa, kaikkea ei ehdi tehdä, apuja on saatava ja vapaita on saatava pitää. Jepp, jepp... Mä kun sanoisin noin, niin eiköhän mun tilalle löytyisi äkkiä joku toinen. Pakko se vaan on työskenneltävä kuin hullu ja odotettava niitä harvoja vapaapäiviä, jolloin saa ladattua akut. Onneksi tiedossa on pitkä joululoma, kun pidän rästivapaitani pois...

Jotain ERITTÄIN hyvää sentään tässäkin päivässä... Leland on taas tänään telkkarissa. Puoleen tuntiin mun katse ei tule kääntymään telkkarinruudusta mihinkään tapahtuipa mitä hyvänsä. Nyt kun sanon näin, niin todennäköisesti koira oksentaa keskelle olohuoneen mattoa tai myrsky kaataa puun sähkölinjojen päälle eikä telkkarista näy mitään tai jotain vastaavaa. Sunnuntainakin pidin kauheeta kiirettä kauppareissulta, jotta ehtisin katsomaan Lelandin uusintana, niin tietysti sähköt meni juuri ohjelman alettua. Ja tulivat takaisin 10 minuuttia ohjelman päätyttyä. Ehkä joku suurempi mahti yrittää pitää mua poissa tuon tv-sarjan katsomisesta.... =D