Enää ei ole kuin muutama päivä aikaa ostaa joululahjoja... KÄÄK! Tänään sain ostettua broidille ja äitille lahjat, mutta iskän lahja on vielä hankkimatta. Ja vaikea sitä on hankkia kun ei tiedä mitä hankkisi. Sain vinkin, että iskä haluaa Saksaan rompematkalle ja toivoi mun maksavan sen, mutta eipä taida onnistua (vinkki tuli ihan iskältä itseltään monen naurun kera...) =D

Eilen mulle tuotiin joulukuusikin pihaan. Ihanat ystäväni S ja B toivat mulle kuusen, jotta mun ei tartte lähteä torille sitä saalistamaan. Ja siitähän olen enemmän kuin kiitollinen, joten heille siitä STORT TACK! Perjantaina se sitten kannetaan sisälle ja koristellaan... jos saan puun pysymään kuusenjalassa.... no, onhan mulla huominen aikaa yritä sitä sinne väkisin änkeä.

Huomenna pitää sitten siivota ja tehdä lanttulaatikkoa. Tykötarpeet löytyy jo, mutta siivoan ensin, jotta varmaan jaksan tehdä kaiken. Tän talon siivoukseen menee mieletön aika kun tilaa on vaikka muille jakaa, joten vähemmästäkin tulee yleensä väsy. Mutta kerran vuodessa sitä vaan tehdään joulusiivous...