Siitä taitaa olla triljoona vuotta kun mulla on viimeksi ollut näin matala veroprosentti... ainakin siltä tuntuu. Eli heti kun erosin kirkosta, myös veroprosentti laski. Ja tämän tiedon otin tietenkin ilolla vastaan. Nyt kovalla työllä ansaitsemani rahat jäävät entistä enemmän omaan taskuuni eivätkä mene veroihin... Tosin eipä nuo kauan munkaan taskussa ole, kun siirtyvät asuntolainan vähentämiseen. Mutta joitain euroja jää kuitenkin taskunpohjalle ja mukavuuksiin.

Ja mukavuuksiahan tässä elämässä on oltava, muuten mistään ei tule mitään. Eipä sitä jaksa vain työtä ajatella, vaikka väkisinkin työt ovat aina mielessä. Mutta nyt olen siirtynyt uuteen systeemin, jotta jaksan työskennellä päivästä toiseen. Lasken aina päiviä seuraavaan vapaaseen tai pitempään lomaan. Alussa, kuten nyt, ei paljoa naurata, kun tietää, että talvilomaan on kuusi ja puoli viikkoa aikaa, mutta joka viikkohan tuo aika kuluu ja loma lähenee.

Eipä tuokaan ole tosin järkevää... Ennen rakastin tätä työtäni ja aina innolla lähdin aamuisin hommiin, mutta nyt se tuntuu raskaalta ja tylsältä. Jos jossain välissä saisi huilata kunnolla ja kerätä voimia, ehkä työnteko jälleen maittaisi. Eli ensi syksynä, kun olen saanut olla pitkään kesälomalla =)

Vaikka aina valitan, niin olen kuitenkin ilonen siitä, että mulla on töitä. Ainakin siihen asti kunnes voitan lotossa.... =D