Alkaa tämä digiaika ottaa jo kovasti pattiin, vaikka se on vasta alullaan. Kävin viime viikolla hakemassa digiboksiin kortin ja kanavapaketin, jotta on jotain katsomista kun kotona vietän päiviäni. No, mukavaa katsomista kestikin lauantai-iltaan saakka. Silloin yhtäkkiä ruutuun ilmestyi ilmoitus, että signaalia ei ole tai signaali on heikko. Meikä alkoi sitten tietenkin räpelellä boksin kanssa. Tarkistin johdot, sammutin boksin ja päivitin kaikki uudestaan. Mutta ei mitään tehoa!

Tänä aamuna soitin ja kerroin viasta, jolloin "avulias" täti kysyi olenko testannut johtoja, olenko sammuttanut boksin ja olenko päivittänyt kaikki uudestaan. No, OLEN! Täti tuumasi vain, että emme ole saanut muita vikailmoituksia tuolta alueelta, joten suurempaa vikaa ei varmaan ole. Sanoi ilmoittavansa huoltosedille (vai mitä ne nyt on), jotka soittaisivat mulle ennen kuin tulevat käymään. Täti pyysi mua vielä lopuksi soittamaan jos kanavat ilmestyvätkin näkyviin. Ai pyhän hengen avullako ne ilmestyvät näkyviin???

No, koko päivä meni, mutta eipä näkynyt huoltosetiä lainkaan. Ja yhä edelleen sama teksti näkyy ruudussa. Kyse on siis ainoastaan kuudesta kanavasta, kaikki muut näkyvät loistavasti eikä mitään ongelmia ole. Mutta turhauttavaa tässä on se, että haluaisin tietenkin katsoa ohjelmia juuri noilta kanavilta! Tyhjästä nyt sitten maksan kuukausimaksua, jos setä ei huomennakaan tule paikalle...

Hatuttaa...mun suosikkiohjelma näkyisi juuri nyt yhdellä niistä kanavista, mutta mulla lukeekin ruudulla signaalia ei ole tai signaali on heikko....Hiton digiaika!!!!