Kävin tänään ennustajalla... tai numerologilla, kuten hän itseään nimittää. En yleensä usko tällaiseen, vaan pidän sitä humpuukina tai ihmisen lukemisena, ei korttien, mutta mukava näitä on aina kuunnella. Jotenkin tämän session jälkeen toivoo, että pitäisipä nämä paikkansa. Ainakin osa niistä.

Nainen luki nimestäni ja syntymäajastani numeroiden avulla vaikka mitä. Ensinnäkin hän sanoi, että mulla on kyky puhua eläinten kanssa, jos vain haluan kehittää itseäni tähän taitoon. Hänen mukaansa kykyni on niin vahva, että metsässä jopa villieläimet haluaisivat tulla luokseni juttelemaan. Kuulostaa todella mukavalta... Mielelläni haluaisin osata jutella koirieni kanssa. Mutta entäs jos olenkin marjassa ja karhu tallustelee vastaan, niin pitääkö mun istuskella kannolla ja kuunnella sen huolia? =D Tuli ihan Dr Dolittle mieleen... Mutta toisaalta haluan uskoa tähän kykyyn. Olen lukenut useamman kirjan ihmisistä, joilla on taito keskustella eläinten kanssa ja olen aina toivonut osaavani saman. Ehkä mun nyt tarttis löytää tämä taito itsestäni....

Sitten ennustaja näki numeroistani, että olen luova ja idearikas. Lisäksi hän totesi, että mulla on jotain sanottavaa, joka kiinnostaisi monia ihmisiä. Kuulemma eduskunta olisi hyvä paikka minulle. Hänen mukaansa koen suuria muutoksia esiintymiseen ja puhumiseen neljän vuoden kuluttua... eli pitänee alkaa suunnitella vaalilauseita seuraavia eduskuntavaaleja ajatellen =)

Lisäksi ennustaja näki minut kirjoittamassa kirjoja. Ensimmäiset kirjani ovat kuulemma harjoittelua ja erilaisten tyylilajien kokeilua ennenkuin noin 50-vuotiaana räjäytän pankin ja teen kirjan, joka ihmetyttää monia ja saa monet lukemaan sen. Eli best-sellerikin luvassa =)

Kuulosti siis ihan hyvältä. Ennustaja totesi myös, että mun pitäs opetella sanomaan ei, jotten kuluta itseäni ihan puhki. Kuulemma seuraavan syntymäpäiväni jälkeen teen päätöksiä ja muutoksia elämääni, jotka vaikuttavat pitkän aikaa. Hän totesi, että todennäköisesti vaihdan työtä. Seuraavat synttärini tulevat kesäkuussa, joten onhan tässä vielä muutama kuukausi aikaa tehdä päätöksiä....

Hmm... ihan kivoilta asioiltahan nuo kuulostivat. Vaikka en kyllä voi kuvitella itseäni poliitikkona, sillä se aihe inhottaa mua kaikkein eniten työssäni. Eikä mulla kyllä tunnu olevan mitään tärkeää sanottavaakaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Onhan tässä vielä aikaa seuraaviin eduskuntavaaleihin, kunhan näistä ensi kuun vaaleista ensin selvitään.

Uskoako naista vai ei... Hmm.... Uskon johonkin ja toivon parasta. Katsotaan sitten mihin se minut vie...