Oli sitten kummallinen olo maanantaina kun aamulla ajoin kotiin Oscar-valvojaisten jälkeen. Tuntui kuin keuhkoissa olisi palanut.. ja muutamaa tuntia myöhemmin olin ihanassa kuumeessa ja keuhkoissa pisteli. Eilinen päivä oli sitten kaikkein pahin. Keuhkot olivat kuin tulessa, samoin kuin minä itse. Parin metrin kävely sai aikaan kauhean yskänkohtauksen, jonka aikana keuhkot olivat tulla ylös ja silmissä oikein musteni kivusta. Lisäksi en meinannut saada happea lainkaan...

Tänään olen onneksi jo parempaan päin menossa. Enää ei ole kuumetta eikä keuhkoissa pistele yhtä pahasti. Pystyn jopa kävelemään muutaman metrin ilman yskänkohtausta, joten enköhän mä tervehdy maanantaiksi kun pitää mennä töihin. Oikein mun tuuria tämä sairastelu....

Naapurit varmaan ihmettelevät kun käyn autolla hakemassa postini laatikosta =) Mulla on laatikolle kuitenkin 250 metriä, joten en pystyisi kävelemään sinne ja takaisin millään tässä kunnossa, mutta tosiaan nuo naapurit voivat kuvitella mun laiskistuneen oikein kunnolla kun autolla on haettava posti.... =D