Muutama päivä sitten haasteessa kirjoitin puhuvani itsekseni lähes joka paikassa. Tänään olen yrittänyt tarkkailla puhumistani, ja voi sanoa, että minua voi jo pitää melko hulluna =D Aamulla tietenkin puhuin tytöille kun kävimme pissalla ja annoin heille ruokaa, mutta jatkoin puhumista yksikseni myös autossa. Oikeastaan kävin läpi mihin juttukeikoille pitää tänään ehtiä ja missä vaiheessa pitää soittaa ja sopia ensi viikon haastoista. Ajattelin lopettavani itsekseni puhumisen kun laitoin radion päälle autossa, mutta eipä tuo paljon auttanut. Piti koko ajan kommentoida siihen mitä radiossa sanottiin...

Työpaikallakin puhelen välillä itsekseni. Onneksi olen täällä toimituksessa yksin, joten mun päläpättäminen ei haittaa. Toisin olisi jos olisin jossain avokonttorissa kaikkien muiden kanssa... tai ehkä sitä silloin osaisi pitää suunsa kiinni =) Juttukeikoilla en sentään puhu itsekseni, vaan osaan ihan kysyä haastateltavilta asioita... Jotain hyvää edes....

Mutta taitaa se olla totta, mitä sanotaan, että pienten lasten ja koirien omistajat puhuvat itsekseen. Ei mua edes hävetä kun puhun tyttöjen kanssa lenkillä. Pitäähän niiden kanssa jutella ja kysellä mitä kautta kierretään ja mitä sieltä ojanpohjasta oikein löytyy! Jos joku sitten pitää mua omituisena, niin so what?! =D