Kovasti olen tässä viime päivinä suunnitellut alanvaihtoa... pidän kyllä työstäni, mutta työpaikkana tämä paikka mättää. Ja jotenkin muutenkin ei nyt millään huvittaisi kiinnostaa nämä asiat... Uusi alakin on jo mielessä, mutta ei siitä vielä sen enempää. Tänään tilasin esitteitä tuolta koulutuksesta, ja katsotaan nyt sitten kun saan ne miltä koulutus kuulostaa... Ei se voi tosin tätä pahempaa olla =D

Piti äsken käydä kirjastossakin hakemassa uutta lukemista. Lehtolaisen kirjan luin muutamassa päivässä, ja ihan hyvä kirja olikin. Tosin mua raivostutti niin kovasti ne useat kirjoitusvirheet... Mutta ehdottomasti aion lukea muitakin Lehtolaisen teoksia, kunhan saan niitä käsiini. Tänään kirjastosta tarttui kirjoja laidasta laitaan, hevosromaania, hömppää ja dekkari. Nuo hömpät toimii mulla erittäin hyvin ajatusten tyhjentäjänä, ja niihin mä yleensä nukahdan iltaisin. Kun taas kaipaan jotain kunnon lukemista, niin otan käteeni jotain muuta kuin hömppää =)

Kirjastosta tarttui mukaan myös puutarhakirja. Pitää alkaa miettiä, että mitä laittasin sinne pihalleni ja siihen tarkoitukseen tarvitsen kirjan, koska en todellakaan ole mikään viherpeukalo. Joitain ajatuksia jo on, mutta katsotaan nyt jos kirjasta olisi vielä apua. Mun tavalla tehdä, niin suunnittelen paljon enkä sitten saa tänä kesänä kuitenkaan mitään aikaiseksi, vaan kaikki on ihan samalla tavalla ensi kesään saakka... No, tulihan tuo ruohonleikkuri jo ostettua =D