Kävin viikonloppuna parhaimman ystäväni S:n luona kyläilemässä. Minähän en tunnetusti pidä lapsista, mutta S:n 8kk vanha tytär A tekee tässä suuren poikkeuksen. Olen täysin myyty A:n seurassa.

Pikkuneiti on aina niin iloinen ja jaksaa naureskella minun simppeleille jutuilleni. Tosin vierailun loppupuolella pikkuneitikin alkoi näyttää siltä, että "tuo äitin kaveri on tosi yksinkertainen" =D

Eniten olen kuitenkin ällikällä lyöty siitä tosiseikasta, että A osaa jo käydä vessassa pissalla. Siis ei tietenkään yksin, vaan äitinsä kanssa. Jo muutaman kuukauden ikäisenä S aloitti A:n kanssa pöntöllä käynnin ja nyt S näkee A:n ilmeistä, että on aika käydä vessassa. Siinä he sitten yhdessä istuvat pöntöllä, äiti takana pitäen tytärtään edessä. Ja lopputuloksena aina pissa pöntössä. S kertoi A:n kerran suuttuneen niin maan perusteellisesti kun he olivat kaupassa ja A joutui pissaamaan vaippoihin... Kukapa ei suuttuisi, kun on tottunut käymään vessassa?!

Olen varma siitä, että A:n älykkyysosamäärä on tavallisia tallaajia korkeampi, mutta S väittää, että kuka tahansa vauva oppii käymään pöntöllä, jos äitillä vain on aikaa opettaa. Hmm... Olen kuitenkin sitä mieltä, että A:n ÄO on korkea, koska jotakinhan siitä periytyy äidiltäkin!!!

Tässä vielä pikkuneidin kuva...

602551.jpg