Laskuri on taas elänny omaa elämäänsä ja vähentänyt yli 600 kävijää.... Hitsit! Mä kun jo olin hihkaista onnesta, että hyvin menee kävijämäärät ylöspäin, niin nyt tehtiin taas takapakkia... No, that´s life! Tai ainakin tietokoneiden elämää =)

Tänään lähden katsomaan Frodo-äijää. Poika on kuulemma kasvanu hirrrrrrmuisesti ja vetää meneen jo tuhatta ja sataa. Saas nähdä tarttuuko digille ollenkaan. Mun tuurilla pojasta näkyy vaan joku hännäntupsu aina kuvassa =D No, hyvä kun harjoittelee tuota spurttausta, kun kohta muuttaa meille, jossa todellakin saa spurttailla isompien kavereiden alta pois =D

Ruohonleikkurikin on sitten tehnyt stopin ja lakannut toimimasta. Tarkastelun ja kokeilun jälkeen iskä tuumasi, että sytytstulppa on vioittunut ja uutta sytytystulppaa olen nyt etsinyt jo parisen viikkoa. Jokaisessa paikassa missä käyn sitä kysymyssä, mua on katsottu kuin olisin kysynyt jotain ufon varaosaa.... Löysin monen päivän etsimisen jälkeen kyseisen laitteen valmistajankin ja sain soitettua sinne, jossa mulle onneksi kerrottiin, että koneeseen voi käyttää toisenlaistakin tulppaa. Pitää siis lähteä sellaista nyt hakemaan. Nyt on vaan taas pari päivää niin kiirusta, joten saa nähdä ehdinkö. Pakko se olisi, sillä nurmikko on kasvanut siihen tahtiin, että tarvitsen kohta viikatteen, jotta talo edes näkyy nurmikon takaa =D

Remontti hommassa olen sentään edistynyt. Paneelit on tilattu ja ne käyn hakemassa lauantaina, jonka jälkeen tuumin josko ne samaisena viikonloppuna sitten lakkaisin, kun kerran vauhtiin pääsin. Sitten ei tarvitsisi enää odottaa muuta kuin, että remppa-setä ehtii iskeä ne kiinni seinään ja kattoon...Jospas joskus saisi rempan siis valmiiksi...