Ehdinpäs lauantaina käydä myös ajamassa Pipsalla. Pipsan omistajan kanssa mentiin yhdessä koppakärryillä, kun ei mulla ollut aavistustakaan siitä missä metsäteitä menee. Pipsalla on kunto ihan kohdallaan, sillä välillä mentiin sen verran verkkaista vauhtia, että kyydissä ollessa melkein hirvitti. Kun itse piti ohjista kiinni, niin vauhtia ei huomannut lainkaan samalla tavalla, mutta matkustajana... =D

Oli kuitenkin aivan törkeän hauskaa ajaa, ja muistu mieleen miksi olenkin viettänyt koko nuoruuteni hevosen kärryillä =) Ainoa huono puoli tuossa ajossa oli se, että taivaalta satoi ensin vettä ja sen jälkeen lunta, ja vastasatanut lumi teki suuret pallot Pipsan kenkiin. Nämä pallot sitten sopivasti lentelivät kovassa vauhdissa suoraan kärryihin, ja mun tuurilla sellainen osu suoraan silmäänkin. Mä jo aattelin, että sain siitä mustan silmän, mutta ei kuitenkaan. Sen verran arka silmä on kuitenkin ollut ettei siihen ole pahemmin voinut koskea. Ja illalla teatterissa tuntu ku mulla olis koko ajan ollut joku roska silmässä...

Rompulan ja Arskan kanssa nautittiin sitten sunnuntaina auringonpaisteesta pihalla. Aamu valkeni kauheessa lumipyryssä, mutta iltapäivällä paistoi aurinko ja oli ihan mukava talvikeli. Rompulakin intoutui oikein poseeraamaan...

1266001.jpg

Arskaa ei taasen kuvaamiset kiinnostanut, vaan se vaan suunnitteli sopivaa pakoreittiä pois pihalta...

1266016.jpg

Sisälle tultaessa maistuikin sitten kaakao ja aamulla paistamani laskiaispullat oikein hyvältä. Arska tosin illan päätteeksi oksensi, ja mä olin ekaks ihan ihmeissäni siitä, että mitä se oikein oksentaa. Tarkempi tarkastelu osoitti, että neiti oli vetänyt naamaansa kokonaisena kissan leluhiiren, joka sitten tuli ylös, tosin turkki kastuneena... Että kaikkea tuo kakara (4v...) tukkiikin suuhunsa! =D