Eilen illalla piti taas näpräillä kortteja kun iski inspis tehdä jotain. Olishan mulla puikoilla huivikin odottamassa, mutta nyt teki mieli liimailla =D Oon viime aikoina tykästyny noihin leimasimilla tehtyihin kortteihin ja sellasia piti sitten itsekin kokeilla. Tuli ihan lapsuusajat mieleen kun piti noita kuvia värittää ja pysyä viivojen sisäpuolella =D

Tällasia tuli sitten väsättyä...

1347705.jpg

1347722.jpg

Mä en todellakaan tiedä mitä näille korteille teen (kuten en niille aikaisemminkaan tehdyille!), mutta ehkä näille tulee joskus käyttöä... Tai sitten mulla on vaan laatikot täynnä kortteja =D

Kohta onkin aikaa paneutua niin askarteluun kuin käsitöihinkin... Mulla alkaa tämän työpäivän jälkeen odotettu ja ansaittu yhdentoista päivän pituinen talviloma! JIPPII!!! Tarkoitus on, etten avaa tietokonetta koko aikana, muuta kuin pakosta (lue: tärkeiden s-postien lukemiseen).

Kovasti lomalle on jo ohjelmaa sovittuna, joten eipä tule maattua sohvalla vihanneksena. Ensin lähdetään äitin kanssa huomenna Kärkkäisille ostoksille, perjantaina pari "lappalaista" ystävää (no, pohjoisesta kuitenkin =D) tulee tänne shoppaileen, viikonloppuna osallistun koirakasvattajan peruskurssille, ensi viikolla vuorossa on ravinaisten kokous, ostosreissu Vaasaan ja loppuviikosta pidän koiramaisen kokoontumisen luonani... Jossain välissä tarkoitus on myös käydä pesemässä mattoja, tehdä käsitöitä, käydä tallilla, touhuta koirien kanssa ja hieman jossain vaiheessa myös ladata akkuja vaan vetämällä sikeitä... Tarttis vissiin pitemmän loman... =D