Mä pidän aivan mielettömästi tiffany-töistä, mutta itse en jaksaisi niitä väsätä. Ei riittäisi hermot eikä sorminäppäryys =) Mun suureksi onnekseni äiti tykkää niitä väsätä, vaikka nivelreumaisena joutuukin välillä lähes tuskissaan niitä tekemään (kun ei malta lopettaakaan!), ja mä oon saanut oman osuuteni äidin tekemistä tiffany-töistä.

Viikonloppuna napsin niistä kuvat, jotta saan näyttää teillekin ne. Samalla tämä olkoon kunnianosoitus äidille, kun jaksaa näitä mulle tehdä =)

Nämä kaikki on ihania, mutta etenkin alimmat sammakko ja noita ovat mun suuria suosikkeja =)

Ja äiti väsää myös muuta kuin ikkunatöitä. Kolme kattolamppua koristaa mun huushollia tähän mennessä (tilauksessa on vielä pari lisää...)...

Lisäksi äiti on tehny pöytälampun sekä ihanan tuikkuastian, mutta unohdin tietty kuvata ne... Mutta on mulla vaan ihana äiti, kun jaksaa tehdä näitä mulle!!! Kiitos, mamma!!! =)