Talvilomalla olen ja nautiskelen vapaasta, siksi olen pyrkinyt välttämään koneen avaamistakin.

Kiirettä on pitänyt, siitä on lumikasat pitäneet huolen. Tuntuu, että ekat lomapäivät meni vaan pihalla lunta lapioidessa. Olin itse asiassa pari päivää saarrettuna talolla... kunnan aura ei käynyt lainkaan auraamassa tietä, jotta olisin päässyt isolle tielle. Ja lunta oli tosiaan paikoittain yli metrin tiellä... Oltiin sitten Arskan kanssa kotona ja ihmeteltiin hiljaisuutta =)

Arskakin on ollut lumihommissa, tosin se enemmän miettii sitä miksi lunta on niin paljon, ettei lumivallien yli pääse edes pellolle juoksemaan... =)

Ja mä arvasin oikein, ettei kortisonitipat auta Arskan silmätulehduksiin. Suurta muutosta ei ole, joten huomenna mennään lekuriin ja lekurisetä penslaa ne rakkulat  =( Inhottavaa, mutta toivottavasti sitten auttaa ja Arska tervehtyy. Silmien vuoto on aivan kamalaa....

Oscar-gaalakin tuli ja meni, Arskan kanssa valvottiin koko yö ja katseltiin gaalaa =) Aika tylsä gaala tänä vuonna, ja osa alkuvitseistä oli mun makuun liian törkeitä. No, ehkä ensi vuonna olisi parempi gaala, taas. Meitin Oscar-kisa oli sitten systerin heiniä. Systeri voitti sen ylivoimaisesti ennen broidia... mä olin taas viiminen =( Ensi vuonna kokeilen uutta taktiikkaa =)

Loma jatkuu onneksi vielä tämän viikon, joten ehditään Arskan kanssa ladata hyvin akkuja. Koneella ei ole tarkoitus käydä enää tällä viikolla... saahan sitä taas ensi viikolla tahkota näppistä kun työt alkavat... =)