Ensin varoituksen sana... jollei usko lainkaan selvännäkijöihin, niin ei kannata jatkaa lukemista!

Kävin lauantaina Hyvän Olon Lähde -messuilla. Kun viime maanantaina näin tuon ilmoituksen netissä, ja selailin paikalla olevat läpi, päätin heti lähteä paikalle. Siellä nimittäin oli nainen nimeltä Anne Rintala, joka ilmoitti osaavansa valokuvista tulkita eläinten ajatuksia. Mulle tuli ekana mieleen, että nyt menen Rompulan kuvan kanssa paikalle ja sielläpä sitten olin heti ku messunovet avattiin.

Hieman skeptinen olin kyllä koko asialle, mutta näin jälkikäteen on sanottava, että pakko se vain on uskoa. Mulla oli Rompulan kuvan lisäksi mukana myös Arskan kuva sekä äitin Rockyn kuva, kun äiti ei itse päässyt paikalle.

Annelle annettiin kuva, kerrottiin koiran nimi ja ikä, ei muuta. Tämän kuvan annoin Rompulasta:

Anne katsoi sitä hetken ja alkoi itkeä. Mä säikähdin, että mikähän nyt on, kunnes Anne sanoi, että tuntee niin voimakkaan siteen mun ja Rompulan välillä, ettei voinut muuta kuin itkeä. Hän kertoi Rompulan luonteenpiirteistä (jotka pitivät täysin paikkansa!), kertoi myös, että Rompulalla on vanha sielu, että se on elänyt useamman kerran ja se on hyvin viisas.

Mua eniten hätkähdytti se, kun Anne sanoi, että Rompula on mun sukulaissielu. Sen olen kyllä itsekin tiennyt, mutta eipä asiasta ole viitsinyt muille puhua. Annen mukaan Rompula kulkee yhä mun mukana ja se johdatti mut Annen luo messuille.

Anne kertoi, että Rompulan mielestä sen aika lähteä sateenkaarisillalle tuli oikeaan aikaan. Vaikka se oli ollut sairas pitemmän ajan, minun ei pitäisi kokea syyllisyyttä siitä, että olisin pitänyt sitä väkisin hengissä. Rompula ei kokenut asiaa näin, vaan aika oli juuri oikea ja siirtyminen sujui hyvin.

Anne välitti mulle myös tiedon, että mun pitäisi lopettaa sureminen. Ikävöidä saa ja pitää, mutta surusta on päästettävä irti. Mitä nopeammin lopetan suremisen, sen nopeammin ympyrä sulkeutuu. Ympyrän suljeuduttua, Rompula syntyy uudestaan. Kuulemma Rompulalla ei ole kuitenkaan kiire syntyä uudestaan, vaan se aikoo odottaa muutaman vuoden. Anne oli kuitenkin sitä mieltä, että koska meillä on niin vahva side toisiimme, Rompula tulee takaisin mun luokse muutaman vuoden kuluttua...

Tämän kuvan annoin Arskasta ja Anne kertoi, että Arskalla on hyvin nuorekas sielu, ja siksi se on myös itse hyvin nuorekas. Kuulemma Arska on poikaviikari :)

Annen mielestä Arska on hyvin onnellinen. Se ei voisi olla onnellisempi, muuta kuin jos se saisi olla mun kanssa 24 tuntia vuorokaudessa. Tosin Arska tarvitsee myös rauhoittavaa aikaa, mutta onnellisin olotila on mun kanssa. Annen viesti oli, että Arska rakastaa mua enemmän kuin mitään muuta :)

Tuon kuvan perusteella Anne myös totesi, että Arskan on päästävä eroon ylipainostaan, että muuten se voi aiheuttaa ongelmia tulevaisuudessa. Mitään vakavempia sairauksia Anne ei nähnyt lähitulevaisuudessa, mutta totesi, että Arskalla on alttius sairastua kaihiin.

Jokainen saa tietenkin uskoa mitä haluaa, mutta mä uskon täysin Annen kykyihin. Hän kertoi mulle monta muutakin asiaa, joita en tänne viitsi kirjoittaa. Mutta itselleni oli hyvin tärkeää saada tietää, että Rompulalla on kaikki hyvin.

Anne tekee tulkintoja myös s-postin välityksellä ja sovittiinkin jo, että kun Aikku hieman kasvaa, niin laitan Aikunkin kuvan hälle, niin hän saa kertoa, että mitä Aikku tuumii :)

Nyt odottamaan ajan kulua ja Rompulan palaamista mun luo... :)