Olin lauantaina kauan odottamallani eläinkommunikaatiokurssilla, jonka vetäjänä toimi Anne Rintala. Annehan luki silloin syksyllä valokuvistani Ronjan ja Arskan mietteitä, joten lähdin suurella innolla kyseiselle kurssille oppimaan hieman taitoja.

Pakko sanoa, että olin ennen kurssia hieman skeptinen siitä miten tulisi käymään. Mulla on niin loistava mielikuvitus, joten olen aina ajatellut, että jos näen ja koen asioita, niin ovatko ne sitten vaan mun mielikuvituksen tuotetta? Kurssilla tuli kuitenkin vastaan sellaisia tilanteita, ettei mun mielikuvitus olisi siihen pystynyt...

Aloitimme chakrojen puhdistuksella ja meditoinnilla. En ole aikaisemmin meditoinnut, mutta oli kyllä sellainen kokemus Annen avustamana, että ei uskoisi jollei ole itse kokeillut. Anne auttoi meitä saamaan yhteyden luontoon ja löysimme yhteyshenkilön oman maailmamme ja toisen maailman välille.

En lähde sen enempää tässä kertomaan mitä näin ja koin päivän aikana, sillä tiedän monen sellaisen lukevan tätä blogia, jotka eivät tällaisiin usko enkä halua lukea heidän vähätteleviä kommentteja blogissani. Mutta jos joku on kiinnostunut tietämään, voin s-postilla kertoa :) Sen kuitenkin kerron, että tuli itkettyä muutama sata kyyneltä taas pois, olo oli aivan mahtava, tosin hyvin väsynyt päivän jälkeen, ja sain taas kuulla, että rakkaillani on kaikki hyvin. Aion myös jatkaa tämän parissa tulevaisuudessa, joten tulen hakemaan lisää oppia, ja toivon mukaan olen joskus itse niin hyvä, että voin auttaa muitakin saamaan yhteyden rakkaaseen lemmikkiinsä.

Pakkaset on sitten eilen ja tänään paukkuneet oikein urakalla. Aamulla mittarissa oli -34 eikä mun auto suostunut yhteistyöhön. Pääsin kuitenkin töihin, hieman viiveellä tosin... Mun vanhemmat lähti tänään pakkasta pakoon Thaimaahan, joten töitten jälkeen saan hakea iskän auton pariksi viikoksi käyttööni ja samalla myös äitin Rocky-poika tulee meille hoitoon. Saas nähdä mitä juniorit tykkäävät... :)

Juniorit ei juuri ole tykänneet näistä ilmoista. Ne saa kantaa pihalle ja kantaa sisälle, kun tassut mukamas jäätyy eikä tytöt pysty liikkumaan :D Eilen oltiin sentään jopa 10 minuuttia pihalla ja ehdin muutaman kuvankin ottaa...

Toivottavasti nämä pakkaset loppuvat pian, eihän tällasta kukaan jaksa! Ainon uusi toppatakki on tilattu, joten toivottavasti se tulee pian, jotta saadaan lämmintä ainakin Aikun päälle. Ja toivon mukaan se mahtuu päälle... Aikulla on tuo etuosa levennyt viime viikkoina niin hirveesti, että tuntuu sen kohtavan ratkeavan :)

Mun talvilomaan on vielä muutama viikko aikaa, mutta toivottavasti sillon on hyvät ilmat, jotta saadaan tyttöjen kanssa nauttia vapaasta pihalla hyvässä säässä.